- W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
W meblearkadius.pl zamówienie można złożyć poprzez nasz sklep internetowy, lub telefonicznie. Zawsze wysyłamy potwierdzenie przyjęcia zamówienia mailowo, bądź poprzez SMS. - Jaki jest koszt transportu?
Na terenie całej Polski meble dowozimy do Klientów bezpłatnie swoim transportem, lub poprzez firmę kurierską. - Czy kierowca wniesie mi meble do mieszkania?
Przy określonych zamówieniach można zlecić dodatkową usługę wniesienia mebli. - Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionych mebli? Nie ma możliwości osobistego odbioru mebli przez klientów indywidualnych.
- Czy możliwa jest wysyłka mebli za granicę?
Tak, mamy możliwość dostarczenia mebli na terenie całej Unii Europejskiej. W celu wyceny kosztów transportu potrzebujemy adres z kodem pocztowym. - Czy muszę zapłacić z góry za meble?
Nie. Przy podstawowych modelach komód i meblościanek można zapłacić całą kwotę u kierowcy przy odbiorze. Przy zamówieniach na pozostałe meble poprosimy tylko o wpłatę zadatku, a pozostała kwotą pozostanie do zapłaty u kierowcy przy odbiorze. - Czy meble będą zmontowane?
Drobne meble z płyt MDF, łóżka, oraz meblościanki dostarczamy w paczkach. Kanapy i narożniki dostarczamy w kilku, dużych elementach własnym transportem, lub na paletach poprzez firmę kurierską. W zestawie zawsze znajduje się czytelna instrukcja montażu. - Kierowca, który przywiezie meble może je zmontować na miejscu?
Nie, nie świadczymy takiej usługi. - Czy mogę zobaczyć „na żywo” w salonie meblowym meble z Waszej oferty?
Nie, nie możemy podawać nazw i adresów kontrahentów, którzy są naszymi odbiorcami hurtowymi. Ceny naszych mebli w salonach meblowych są znacznie wyższe. - Ile będę czekać na realizację zamówienia?
Czas realizacji jest uzależniony od rodzaju i modeli mebli. Staramy się, żeby czas oczekiwania był możliwie najkrótszy. Informację można uzyskać telefonicznie, lub mailowo. - Czy składając zamówienie na większą ilość mebli mogę uzyskać rabat?
Tak, sami zaproponujemy niższą cenę, lub dodatkowe korzyści np. gratisową pufę, lub szafkę. - Co mam zrobić jak zobaczę, że przesyłka z meblami jest uszkodzona?
Wystarczy spisać protokół uszkodzenia z kierowcą, należy zwrócić uwagę, czy na dokumencie znajduje się informacja o uszkodzeniu zewnętrznym przesyłki i odebrać meble od kierowcy. Następnie skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się wszystkim. - Czy meble mają gwarancję?
Tak, na nasze meble udzielamy 2-letniej gwarancji.