Dropshipping mebli – współpraca hurtowa z Meblearkadius.pl

Informujemy, że w chwili obecnej nie podejmujemy współpracy z nowymi kontrahentami.
Nie udzielamy odpowiedzi na pytania dotyczące dropshippingu.

Zapraszamy do współpracy hurtownie, sklepy meblowe i sklepy internetowe (dropshipping).
Oferujemy meble produkowane z wysokiej jakości polskich komponentów. Dysponujemy dużymi stanami magazynowymi, co umożliwia kompletną realizację zamówień i szybki transport do naszych klientów.

Z pewnością każdy z nas pragnie mieć doskonale urządzone mieszkanie. Należy pamiętać, iż nasze wnętrze to przede wszystkim odpowiednio dobrane meble, które nadadzą naszym pomieszczeniom charakteru.

Aktualnie wiele osób zamawia różnego rodzaju meble przez internet. Jest to bardzo wygodna forma zakupu, ponieważ nie wychodząc z domu możemy zakupić niezbędne nam rzeczy. Jednak jeżeli jesteśmy hurtowymi odbiorcami, ta forma zakupu również może być dla nas korzystna.

Obecnie bardzo popularną formą zakupu jest dropshipping. Jest to model logistyczny, który odnosi się do sprzedaży przez internet. Polega głównie na przeniesieniu procesu wysyłki danego towaru na dostawcę. W tym przypadku sklep internetowy głównie zajmuje się zbieraniem zamówień oraz dalszego przesyłania ich do konkretnego dostawcy. Z kolei zadaniem dostawcy jest realizacja wysyłki danego towaru do odpowiedniego klienta. Tego typu sprzedaż jest równie opłacalna jak popularny handel detaliczny, ponieważ sprzedawca osiąga swój zysk bezpośrednio z różnicy pomiędzy ceną detaliczną a ceną hurtową. Warto pamiętać, iż jest to idealne rozwiązanie dla małych sklepów. Zazwyczaj tego typu przedsiębiorstwa sprzedają swój towar w bardzo małych ilościach. Z tego powodu nie chcą zamrażać własnych środków na przykładowo masowe zamówienia bezpośrednio od dostawców, a także nie chcą wydłużać czasu realizacji różnorodnych zamówień. W tym modelu logistycznym dostawca sam dokonuje wysyłki towaru, który trafia bezpośrednio do klienta. W przeciwieństwie do tradycyjnego modelu, gdzie duża przesyłka przychodzi nam do sklepu. Dropshipping posiada szereg zalet, między innymi mamy możliwość pozbycia się problemów magazynowych oraz ograniczyć koszty ochrony mienia, a także jego transportu. Ponadto dzięki temu modelowi logistycznemu nasza dostawa zostanie zrealizowana szybko. Mamy również możliwość większego skupienia się na innych aspektach biznesu, a także możemy zapłacić za towar w hurtowni jedynie wtedy, gdy klient wcześniej go opłaci na rzecz sklepu.

Internetowy sklep meblowy Meble Arkadius oferuje w ramach modelu dropshippingu różnego rodzaju meble. W swojej ofercie posiadamy między innymi meble pokojowe, takie jak narożniki czy pufy, a także różnego rodzaju kanapy. Istnieje również możliwość zakupu mebli do sypialni, a także mebli kuchennych czy ogrodowych. Warto pamiętać, iż dropshipping jest bardzo atrakcyjnym modelem logistycznym.

REGULAMIN USŁUGI „DROPSHIPPING”


I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Dropshipping – jest to usługa zlecona przez Kontrahenta, a świadczona przez Dostawcę, polegająca na dostarczeniu klientowi detalicznemu towarów z ofert handlowej, zakupionych przez Kontrahenta od Dostawcy.
  2. Na zasadach hurtowni mogą robić zakupy tylko Kontrahenci podejmujący współpracę na zasadach dropshipping.
  3. Hurtownia internetowa meblearkadius.pl należy do firmy „Grzegorz Wiśniewski”.
  4. Asortyment hurtowni internetowej nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy.
  5. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień tego Regulaminu.
  6. Klient detaliczny – to osoba lub podmiot gospodarczy z którym Kontrahent zawarł umowę sprzedaży towaru nabytego od Dostawcy.
  7. Oferta handlowa – ogół towarów oferowanych przez Dostawcę do sprzedaży na rzecz Kontrahentów, który jest możliwy do nabycia poprzez zakup za pośrednictwem strony meblearkadius.pl.
  8. Weryfikacja kontrahenta. Wymagane dokumenty należy przesłać na adres mailowy firmy, są to:
  • dokument potwierdzający NIP,
  • wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub wpis do CEIDG.

 

II. ZAMÓWIENIA ORAZ DOSTAWA (WYSYŁKA)  TOWARU

  1. Składanie zamówień odbywać się może każdorazowo za pośrednictwem poczty mailowej zaowieniaarkadius@gmail.com. Kontrahent otrzymuje indywidualny kod do swoich zamówień.
  2. Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 30 dni roboczych. W przypadkach szczególnych (braki na magazynie, uszkodzenie towaru, zdarzenia losowe, meble tapicerowane itp.) czas wysyłki towaru lub przygotowania do odbioru może się wydłużyć. Firma zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia oraz zwrotu wpłaconej gotówki bez podania przyczyny. Jednocześnie kupujący nie może rościć sobie żadnych praw odszkodowawczych od sprzedającego z powodu zaistniałej sytuacji.
  3. Zamawiający podaje adres dostawy towaru, objętego zamówieniem, dla Klienta detalicznego. W jednym zamówieniu można wskazać wyłącznie jeden adres dostawy Klienta detalicznego.
  4. Dostawca może w przeciągu 2 dni roboczych odmówić realizacji zamówienia, podając przyczynę takiej odmowy.
  5. Zamówienie nie może być anulowane przez Kontrahenta lub zmodyfikowane w przypadku potwierdzenia mailowego statusu zamówienia „Realizacja zamówienia”.
  6. Wysyłanie towaru nastąpi w momencie zaksięgowania płatności dokonanej przez Kontrahenta na rzecz Dostawcy.
  7. Dostawca odpowiada za uszkodzenia, zniszczenia lub utratę towarów powstałe z powodu nienależytego opakowania albo oznaczenia wyłącznie na podstawie poprawnie spisanego protokołu szkody z dostawcą.
  8. Jeżeli dostawa jest realizowana przez firmę kurierską ryzyko utraty lub uszkodzenia towaru oraz własność towaru przechodzi na Kontrahenta z chwilą wydania towaru firmie kurierskiej, celem dostarczenia towaru do Klienta Detalicznego. Z chwilą przejścia własności towaru na Kontrahenta uznaje się, że towar został wydany Kontrahentowi, przy czym dokumentem potwierdzającym wydanie towaru jest list przewozowy.
  9. W przypadku nieodebrania przesyłki, bądź odmowy jej przyjęcia przez Klienta detalicznego zostanie ona przesłana do siedziby Kontrahenta na koszt Kontrahenta. Dostawca wystawi i doręczy Zamawiającemu fakturę VAT na kwotę odpowiadającą kosztom transportu do Kontrahenta przesyłki niepodjętej przez Klienta Końcowego, z terminem zapłaty 7 dni.


III. PŁATNOŚCI

  1. Kontrahent jest zobowiązany do wykonania płatności za zamówiony towar przed jego wysłaniem do Klienta detalicznego.
  2. Kontrahent upoważnia Dostawcę do wystawiania faktur VAT bez jego podpisu. Każdorazowo do sprzedanego towaru wystawiana jest dla Kontrahenta faktura VAT.
  3. Jeżeli Kontrahent jako metodę dostawy wybierze „pobranie od klienta”, Kontrahent upoważnia Dostawcę, do przyjmowania w imieniu Kontrahenta od Klienta detalicznego należności z tytułu sprzedaży. W tym wypadku kwota marży Kontrahenta zostanie przelana na jego konto bankowe w terminie do 14 dni od daty pobrania.
  4. Kontrahent pokrywa w całości koszty dostawy towaru, nie wyłączając kosztów przygotowania do wysyłki. O wszystkich kosztach dostawy kontrahent zostanie poinformowany przed złożeniem zamówienia.
  5. Pierwsze 10 zamówień według cen podanych na stronie meblearkadius.pl. Po 10-tym zrealizowanym zamówieniu Kontrahent otrzyma stały rabat w wysokości 5% od podanych cen na stronie meblearkadius.pl.

IV. REKLAMACJE

  1. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych.
  2. Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta lub są respektowane na podstawie faktury VAT.
  3. W każdym przypadku produkty objęte są 24 miesięczną gwarancją producentów.
  4. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby realizacja dostawy przebiegała poprawnie, a towary z wadami fizycznymi nie zostały wprowadzone do obrotu.
  5. Towary wysyłane w Dropshippingu będą przyjmowane do reklamacji, a następnie oceniane pod kątem wad fizycznych wyłącznie w przypadku zgłoszenia reklamacji przez Kontrahenta.
  6. Dostawca nie jest stroną jakiejkolwiek umowy pomiędzy Kontrahentem i Klientem detalicznym, co oznacza w szczególności, iż:
  7. Wszelkie rozliczenia z tytułu takich umów odbywać będą na zasadach i warunkach określonych przez ich strony.
  8. Jeżeli Dostawca po analizie zgłoszonej wady uzna zasadność reklamacji, możliwe będzie naprawienie, wymiana lub też obniżenie ceny towaru. Zwrot pieniędzy za reklamowany towar może nastąpić tylko wtedy, gdy: dany towar nie jest dostępny już w ofercie, a naprawa jest niemożliwa,
  9. Reklamacja została uznana i na wniosek Zamawiającego obniżona została cena sprzedaży towaru wadliwego.
  10. Koszt wysyłania towaru zwróconego Kontrahentowi w przypadku nieuznania reklamacji przez Dostawcę pokrywa Kontrahent. Koszt wysyłania towaru, którego reklamacja została uznana spoczywa na  Dostawcy.


V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Każda umowa o świadczenie Dropshippingu realizowana przez Dostawcę w oparciu o zamówienie złożone przez Zamawiającego podlega postanowieniom Regulaminu.
  2. Przetwarzanie danych osobowych Klientów detalicznych będzie zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późno zm.). Dane osobowe Klientów detalicznych są gromadzone i przetwarzane przez Dostawcę w celach związanych wyłącznie z realizacją na rzecz Kontrahenta Dropshippingu. Kontrahent ma obowiązek zadbać o uzyskanie uprzedniej zgody na ich przekazanie Dostawcy.
  3. Dostawca zastrzega sobie prawdo do usunięcia lub czasowego wyłączenia konta Kontrahenta, jeżeli stwierdzi:
  4. naruszenie przez Kontrahenta postanowień Regulaminu lub indywidualnie uzgodnionych warunków realizacji Dropshippingu,
  5. konieczność zakończenia lub zawieszenia świadczenia usługi Dropshippingu.
  6. Dostawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdej chwili, przy czym zobowiązany jest on powiadomić Kontrahenta o planowanej zmianie na 14 dni przed jej wprowadzeniem. Powiadomienie o planowanej zmianie Regulaminu przesłane zostanie drogą mailową do Kontrahenta.
  7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 22.04.2014