FAQ – najczęstsze pytania Klientów i odpowiedzi

  1. Meble Arkadius kontaktW jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
    W meblearkadius.pl zamówienie można złożyć poprzez nasz sklep internetowy, lub telefonicznie. Zawsze wysyłamy potwierdzenie przyjęcia zamówienia mailowo, bądź poprzez SMS.
  2. Jaki jest koszt transportu?
    Na terenie całej Polski meble dowozimy do Klientów bezpłatnie swoim transportem, lub poprzez firmę kurierską.
  3. Czy kierowca wniesie mi meble do mieszkania?
    Przy określonych zamówieniach można zlecić dodatkową usługę wniesienia mebli.
  4. Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionych mebli? Nie ma możliwości osobistego odbioru mebli przez klientów indywidualnych.
  5. Czy możliwa jest wysyłka mebli za granicę?
    Tak, mamy możliwość dostarczenia mebli na terenie całej Unii Europejskiej. W celu wyceny kosztów transportu potrzebujemy adres z kodem pocztowym.
  6. Czy muszę zapłacić z góry za meble?
    Nie. Przy podstawowych modelach komód i meblościanek można zapłacić całą kwotę u kierowcy przy odbiorze. Przy zamówieniach na pozostałe meble poprosimy tylko o wpłatę zadatku, a pozostała kwotą pozostanie do zapłaty u kierowcy przy odbiorze.
  7. Czy meble będą zmontowane?
    Drobne meble z płyt MDF, łóżka, oraz meblościanki dostarczamy w paczkach. Kanapy i narożniki dostarczamy w kilku, dużych elementach własnym transportem, lub na paletach poprzez firmę kurierską. W zestawie zawsze znajduje się czytelna instrukcja montażu.
  8. Kierowca, który przywiezie meble może je zmontować na miejscu?
    Nie, nie świadczymy takiej usługi.
  9. Czy mogę zobaczyć „na żywo” w salonie meblowym meble z Waszej oferty?
    Nie, nie możemy podawać nazw i adresów kontrahentów, którzy są naszymi odbiorcami hurtowymi. Ceny naszych mebli w salonach meblowych są znacznie wyższe.
  10. Ile będę czekać na realizację zamówienia?
    Czas realizacji jest uzależniony od rodzaju i modeli mebli. Staramy się, żeby czas oczekiwania był możliwie najkrótszy. Informację można uzyskać telefonicznie, lub mailowo.
  11. Czy składając zamówienie na większą ilość mebli mogę uzyskać rabat?
    Tak, sami zaproponujemy niższą cenę, lub dodatkowe korzyści np. gratisową pufę, lub szafkę.
  12. Co mam zrobić jak zobaczę, że przesyłka z meblami jest uszkodzona?
    Wystarczy spisać protokół uszkodzenia z kierowcą, należy zwrócić uwagę, czy na dokumencie znajduje się informacja o uszkodzeniu zewnętrznym przesyłki i odebrać meble od kierowcy. Następnie skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się wszystkim.
  13. Czy meble mają gwarancję?
    Tak, na nasze meble udzielamy 2-letniej gwarancji.